tinggalkan Link di Kedai Kopi

kegilaan aku bertambah....

aku makin giler ngan artwork skang smpai gmbar aku skali aku modify....well to be honest la org ckp...(aku mmg jujur...so klau menipu pon time ckp gurau2..) aku bukan ske sgt nk edit gmbr sndri tp tah macam mane aku pon teredit....hahaha...(klaka ker??? ) n siaplah satu seni dimana aku dilambangkan sbgai seorang assasin @ mafia.... sjer jer poyo2 skit....( sper x nk rase jd hero...x dpt masuk tv angan2 pon jadila kan....) anyway....sbnarnya aku letak kat twitter aku tp dah wat apa la salah nyer jika beta share dan dijadikan tatapan blog....hehehe.... dah la ckp berjela gmbar x masuk lak....zzzzz.... oooo lpe lak...resolution saiz laptop....sorila aku terbuat besar.....x sengaja....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...