tinggalkan Link di Kedai Kopi

Bile Member Bnyk Dah Balik Hotel 5 BinTang Mereka....

x der paper sbenarnya cume aku rase cam rindu lak kat kwn2 aku..... biase la duk serumah dah bper lamer...... nk stahun dah pon so bile berpisah skejap ambik angin time cuti nie.... boring la plak .... yer la x dpt nk nyakat..... memukul..... mengetuk.... mengacau..... menganjing and macam2 lg la sng citer....... tp x perla...... nk wat cmner ...... yang pnting kiter berkawan n friendship still and will long lasting..... sebagai penutup bicara ( ayat super lagi dari aku)..... aku mengetengahkan tentang persahabatan aku ngan sorg budak coz aku yg dah pindah..... sugguhpun dier berada jauh dari kotorang ....still kitorang melekat cam gam asli terbaik dari ladang Malaysia..... so aku sudahi dengan sekeping gmbar kenangan aku dan beliau.....hahahaa.....



aku kiri..... hilman tengah..... and iqbal kanan...... kaki anime n koleksi bnda2 pilk...... ( x yah tanya la aper bnda yang plik tu....kui3 )



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...