tinggalkan Link di Kedai Kopi

defreeblog berehat 2 minggu

Dear bloggger friends...... dengan ini ingin diumumkan bahawa defreeblog.blogspot.com akan mengalami musim berhenti update buat seketika..... hal ini adalah kerana author..... apexD sedang sibuk bersiap-siap memakai minyak wangi dan diadoran untuk majlis pertunangan sewaktu pulang ke kampung (klentong habis).... aaa.... sudah2 .... skema giler ayat....hahahaha..... sori ..... merapu......aku balik kampung..... yerla raya dah dekat...... bnyk la kerja aku nnti.......anyam ketupat .... masak lontong..... bakar lemang....... masak rendang....... n luper nk mention ........aku mmg x dpt online bile kat kampung walaupon aku duk KL .... internet x dok.... wireless.... cam ader x der jer.... so mmg aku x update blog la dalam 2 minggu nie.... last aku mungkin publish post adalah pada hari sabtu 4 September 2010.....n pastu mmg x der las post tuk 2 minggu..... tp tgok la dlu.... klau aku rajin.... aku singgah rumah member aku.... on9 time2 cuti..... tu pon klau ada kerajinan..... hahaha....... anyway..... dah lame aku sangkut kat UMP nie...... so pulang la aku ke tempat aku pernah kena kejar ngan anjing ..... rumah aku kat Jinjang Utara......wahahaha..... k k....... sblom terluper (takut2 aku x post lak 4 haribulan nnti) SELAMAT HARI RAYA.... MAAF ZAHIR JER..... (batin mustahil ada ngan korg...hahaha)....
N BALIK KAMPUNG YEAH~~~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...