tinggalkan Link di Kedai Kopi

birthday party???


pergh........ punyer la jeloz aku biler tgok birthday anak buah aku ....... maklumlah..... last birhday aku pon..... baper tahun lalu..... n biase klau ada birthday pon... aku smbut kecik2.... stakat ada mama ngan ayah jer...... kakak ngan abg pon.... klau dorg x kejer ...... n biase klau birthday aku .... xder kek .... cuma kuih jer...... hadiah..... lagi la..... langsung x der........ tp bg aku..... slagi ada org ucap "slamat hari lahir hafiz" tu la birthday yang paling besar tuk aku..... smbutan x der ...... x per la..... berbaloi...... sbb setiap kali ucapan tu dtg...... dorg ingatkan aku yang aku makin dimakan usia...... so kna berusaha menjadi seorang lelaki dan hamba ALLAH yang baik.......

x per la pasal cter brthday ni..... aku jadi wakil parents aku sbb dorg pergi ronda2 kat johor n aku left alone kat umah.....n biase la..... dah x der kejer..... jalan2 la jwb nyer....... kat rumah anak buah aku nie..... mcm2 dorg hidang....... nugget.... mee kari.... kek..... kuih..... air panas ngan sjuk..... bapak bnyk giler la makanan...... aku nyer appetite pon lagi la.... naik secara aggresive...... hehehe..... so diteruskan cter ....... mula la majlis tu.........dorg start la nyanyi lagu "happy birhday" tp disebabkan aku rase x patut lagu tu dinyanyikan dulu..... aku pon aper lagi..... dgn suara ala2 er......... ala....sdap la sng citer...... aku pon hambat la lagu nie ....."ALLAH selamat kan kamu" ..........lpas terdengar............ sumer family yang ada time tu ...... tukar lagu ikut aper aku nyani......... bagi aku...... lagu yang nie penting sbb mengekalkan identity seorang Muslim dan Islam....... tp turut memuji Tuhan yang ESA...... so majlis ni bukan stakat dapat makan.... malah baraqah dari NYA...... dah2 ...... aku ucapkan ni jer tuk anak buah aku.....

Selamat menyambut hari lahir ke-11 kpd MOHD FARIS REDZA


jgn luper gmbar lak..... korg tgok la yer..... aku x ambik gmbar ni...... adik sepupu pompuan aku ambik..... tu yang gmbar.... ergh....... x mmpu den nk komen......


ok....... time tunggu majlis ni start.......bnyk sgt masa free..... ambik gmbar hoooo~~~~ k perkenalkan ........nie adik spupu pompuan aku.... blaja kat sarawak...... aku sng borak ngan dier......... open la katakan...... hahahaha......... perangai pon....... lbih kuang jer cam aku...... skit buang tebiat..... kui3

nie.... spupu aku..... abg budak pompuan kat atas tu.......time majlis nie....... dier la paling sempoi.... sluar jeans koyak...... tshirt ..... topi...... tu jer la..... biase la.....salah sorg waris mat rempit dalam kluarga........ adik2 dah x der dah mcm ktorg...... baik2 sume..... tinggal aku ngan dier jer.....nasib baik jer abg2 ada lagi........tp sbb ktorg last....... bnyk la bnda aku ngan dier settelkan...... kongsi la sakit penat sumer..... hahaha

penutup.... gmbar mkn mee kari n enjoy baca paper lpas makan.... sdap hoooo~~~~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...