tinggalkan Link di Kedai Kopi

Satu Informasi ker....


huh..... ada member blogger bertanya pada beta (konon la..hahaha) apsal x update blog.... down lagi ker.... bukan sjer die komen malah turut bertanya di formspring beta (beta lagi.... hahaha) tp disebabkan beta rase beta kasihan dengan rakan beta ini (sudahla... berbeta- beta ... penat aku ).... saya@aku@kami@hamba@beta(??) apexd akan terangkan dengan penuh sikap tanggungjawab dan toleransi (ayat superb aku lagi) kenape blog ini x berjalan dan x ter-update setelah berminggu-minggu lamanya..... disebabkan aku x ske essei maka dengan ini... di konklusikan bahawa isi2 penting post ini adalah dalam bentuk point.... hahaha... k k.... ini la sebab aku malas nk mengupdate blog aku yang tersayang ni yer.... so pasni jgn la tanya pasal blog.... tanya la pasal bnda lain.... makan ker...... minum ker.... kuar ker..... wayang ker .... software ker.... status ker.... aaa.... sudah2 mrepek lak aku nie.... straight to the point-
  1. Down season sdg mengalami process penyusunan data sepenuhnya.... jd aku dalam mode blaja n malas la nk bukak internet....sng citer
  2. bezee ngan 4 assighment 3 kertas kejer and 2 proposal and 3 interview projek n x lupe gak appointment kat hospital.... sakit tgn kan.. bulan 10 operation lak....haiz....
  3. terbaca satu blog yang membuat aku x leh fikir btol2......heartbroken bile baca posting dier masalah dalaman la plak.... kesian aku....hahaha (padan muke ko apexd)
  4. terbaca wall post seorang budak kat FB.... trus rase broken nk mampos... terjatuh aku dari kerusi mewah aku kat bilik rumah aku nie.....zzzz
  5. x nk bukak blog tu..... kang parah lagi aku.... so aku pon lengah2 la bukak blog smpai ada kala x bukak langsung......hahaha
so in the end ni la sebab nyer..... aku skang pon dah x der nafsu nk berblogging nie.... bukan x best berblogging cume ..... tah... aku pon x tau ..... aku belum tabah nk berblogging semula kot.... ala....tunggu jer.... ada la nnti ..... (T_T)

5 comments:

Peeka Syuhada said...

beta nak ucapkan.. ganbatte ne ! study rajin2 ahakss..

EkaWeird said...

ye lar.. ika x tnye dah.. gud luck in ur study n ur life.. moga cepat sembuh...

Nor Hafiz ApexD BlackBurn said...

tima kasih for support

Nor Hafiz ApexD BlackBurn said...

oooo ...lupe... ika x yah risau la .... org lain ada gak tanya.....smapai 5-6 kali kat formspring

EkaWeird said...

owhh.. ok..ok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...