tinggalkan Link di Kedai Kopi

Hobi aku dalam top 10 research ???


perghhh..... cpat btol masa berlalu.... sedar x sedar.... masa dah byk potong aku.... tertindas aku kat pinggir perjalanan hidup..... n dalam saat dan ketika aku x pandang ..... dunia aku bnyk berubah..... diri aku pon bnyk berubah ...... tp tahun nie la paling ketara..... apa yang berubah..... adalah .... x perlu aku cter..... aku bukan nk promote diri aku..... zzzzz...... baik la ada perubahan hari ker hari.....tp kerisauan aku pon makin dekat..... x lama lagi .... bulan yang aku takut akan tibe..... kepada tuhan jer la aku leh mohon bantuan.... jgn la truk sgt bulan tu nnt.... n janganla pulak melarat smabung bulan lain.... nk blaja nie.... haiz.... PSM lagi.... mampos aku nnti..... dah2.... ckup la sandiwara..... hahaha.... wat masa nie... aku nk full throttle dalam mood happy n enjoy.....pas ni...... senyum lebar n gelak cam setan..... x der la setan.... ada la skit.... mungkin la skit...... hahaha.... luperkan bnda sdih2 ni sementara waktu...... x kesah.... dah2.... pasal post nie.... aku ada la semak2 dan menyemak kat macam2 web..... n adalah aku terbaca satu post pasal research ..... n research tajuk nyer :- Top 10 manliest hobbies..... kira nyer... aku ni ada gak la gaya mutu keunggulan as lelaki...... hehehe..... sudahla... prasan lebih..... aku lelaki lemah jer.... x der la kelakian..... penakut lak tu...... k.... apakah hobi2 kelakian itu..... kna la browse klau nk tau..... hehehe

tanks sbb tkan.... so ni la dier nyer..... enjoy la baca....



1. Cars & bikes (5393)
2. Fishing (1555)
3. Baseball & football (1468)
4. Weight training (958)
5. Watching martial arts (893)
6. Plamo [Gundam] (709)
7. Survival games [Airsoft] (511)
8. Other (470)
9. Solo-travel (292)
10. Band activity (229)
so adakah ada hobi anda tersenarai disini...... hobi aku tersenarai kat no 1, 2 ngan n0 5..... x der la bnyk..... tp ok la hobi aku ni kelakian ...... hahaha.... mengampu diri sndri ........ anyway..... aku anda.... anda pembaca lelaki cmner lak???? luper.... research ni batch mark dier org jepun.... so consider la yer...... zzz ......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...