tinggalkan Link di Kedai Kopi

Gambar aku dalam Projek n Concert Matahari

hooo.......U aku ada wat konsert hari tu.... ada la penyanyi tempatan hadir malam tu tuk memeriahkan program cam Amy Search, Faizal Tahir ngan Farah AF2........well aku malas nk citer aper bnda yang berlaku mlm tu... nnti silap2 post ni jd tempat aku maki hamun lak....tp yg penting... aku dpt conclude bhwa crew2 club yg aku join sumer nyer pentingkan konsert jauh dari business yamg ktorang jalankan n kitorang rugi besar mlam tu...ksian lak kat sponser yg support ktorang....

dah2.... nie gmbar nyer.... tp aku nk citer skit... budak2 yg pegi konsert tu mmg rugi sbb diorang cume leh jerit ngan sorak jer nama penyanyi mlm tu kat dwn n x dpt aper2 pon .... tp aku... bukan stakat tu jer... aku siap leh borak ngan gurau lg.... dorg giler sgt kat Amy,Faizal ngan Farah smpai x prasan ada lg artist sbnarnya yang dtg sbb sponsor aku pelawa.... tp budak2 sume giler artis yang kuar kat tv jer... 2 la sbb nyer... anyway... sebenarnya band XPDC pon ada mlm tu ... x caye.. cek sndri la oi.... aku jauh lagi untung dari budak tgk konsert sbb aku dpt 2 jam borank unstop ngan dorg...hahaha


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...