tinggalkan Link di Kedai Kopi

manusia pokok.... TREE- MAN

hari nie aku belek2 la internet tgk2 blog2 yang berjuta kat dunia siber nie and finally aku tersinggah la kat satu blog yg ada gmbar manusia berbadan pokok. insan ini seorang penduduk biase di indonesia bernama Dede....aku cari gmbar Dede kat internet n aku jumper la gmbar die sblom n selepas pembedahan membuang "pokok" di tubuh beliau... dah la mlas aku nk ckp bnyk2.... korg cek la sndri gmbar2 nie...

ni sblom pembedahan


die dalam hospital sblom mengambil pembedahan...


nie slpas pembedahan


well klau stakat gmbr korg kater x cukup....nah tgk la video nie...konfem korg percaya ngan apa aku cakap nie... klik bawah nie...

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/1569156/Tree-man-who-grew-roots-may-be-cured.html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...