tinggalkan Link di Kedai Kopi

pom plam plom.... balik..


well.... bdk2 umah aku ada yg dah start packing... yer la dah abis exam.... so wat per la tunggu kat UMP nie....aku ada lg 4 paper nk jawab..... haih...pnat2....... tp ckp pasal balik kampung.... aku la paling lmbat..... yer la..... aku ambik lesen kat sni..... so tinggal la aku kat sni... menanti sepi.... ceh.... konon..... jelos mmg la jelos tp apa kan daya.... nasib badan ( ayt redha....hahaha ).. n anyway... slmat pulang ke sarawak kepada 'Pesso' walaupun terlambat skit n 'Faizul'c yg balik johor hari ni..... 24 April 2010..... smoga perjalanan selamat disisi keluarga........ aku x tau la cmner aku nk balik nnti..... naik moto ker....naik bas..... yang pnting .... barang aku kna hantar dlu...... someone tolong la support keter ambik barg aku nie.....hahaha..... dah2.... sjer jer mrewang jap kat sni..... nk cooldown skejap........ ada skit ketegangan dlm pemikiran aku....hahaha.... tu la dah ckp jgn.... degil.... hahaha... mrepek.....

k salam satu kentang malaysia terbaik dari ladang n kepada rakan2 slamat pulang.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...