tinggalkan Link di Kedai Kopi

Favourite TV show ???





hmmmmm....... cmner nk ckp ..... TV show ...... ckp jujur la.... dah lame x tgok kot.... mksud aku TV la.....mana x nyer.... hampir setiap hari pass aku masuk asrama dlu..... aku asyik tdo baca buku main game...... kat U ni lak.... lagi la.... 24/7 game..... kalau x ..... tgok la anime yang continuously sbb koleksi aku jer skang ni mencecah 2 terabyte..... meletup2..... tp disebabkan ksian lak aku tgok BF(best friend) aku nie tag aku .... iqa .... x nk hampakan dier lak..... so aku petik la satu cter yang aku ingat masa sekolah rendah dlu..... tajuk cter nyer adalah ....... tenenenet teret~~~.... "ANGEL".... ni aku pass gmbar nyer.... ada sper2 tau???.... hehehehe.... ooo.... host event nie..... nama dier Indra luper lak... visit2 la yer




k koleksi soalan nyer lak

Soalan:
-Nama show tu (Melayu or English or Korea or apa-apa saje..tapi kat tv je)
-Namakan 2 pelakon cerita tu & watak yang dorang pegang
-Apa yang best sangat dengan cerita tu ?
-Disiarkan di channel mana ?
-Watak kegemaran korang (kalau korang berlakon, korang nak watak tu)
-Moment yang paling korang takkan lupakan dalam cerita tuh..

answer.... sila2 la smbung baca yer.... hehehehe



Jawapan:

1- ANGEL.... dah ckp kan.... hehehe
2- David Boreanaz & Charisma Carpenter pegang watak angel ngan cordelia chase
3- best sbb ... mana la ada sgt citer pasal vampire dlu..... mmg seingat ingat den x penah ada ..... tu la pasal citer nie syok nak mampos..... dgn aku ni suke cter2 pasal vampire.... mmg on demand la cter tu..... hahahah
4- hmmmm..... tv2 .... mklumlah ...astro dlu cikai la katakan..... hahahaha
6-watak.... mstila angel.....vampire la katakan .... hehehehe
7- moment..... haaa aku ingat ..... penutup satu season ..... angel ditangkap masuk keranda pastu kna tenggelamkan kat dalam laut.... pastu .... abis la season tu... hahahaha..... yang wat sume ni.... paling x leh blah....anak dier yang baru kuar dari neraka.... wahahaha

well tu jer ..... atleast la menjawab segala tag yang telah diknakan....enjoy....hooo~~~~













No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...