tinggalkan Link di Kedai Kopi

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !



kna tag lagi ngan cik ika..... suker btol dier tag den.... x per..... skali skala kasi idea gak nk wat per kat blog nie..... leh gak promote org nyer blog..... hahaha.....kali ni den kna tag competiton n host nyer adalah si gadis bermata coklat.... jujur baru jer start BW balik..... seminggu tanpa mu wahai BW..... rase sunyi....ceh .... konon.....anyway.... baru jer knal2 ngan si gadis bermata .... salam perkenalan yer...... ei ei ei..... luper lak pasal competition nyer.... k.... truskan cter n post... tuan nyer competition kater kna follow dier.... so ni leh ker jd evidence ker??? x tau la.... hahahaha



oooo.... lpe2 .... korg yang BW kat blog den ni klau nk join pon leh gak.... 1 MAC 2011 baru end date.... so smpat lagi klau korg nk dapat duit.... yup duit..... aku pon x sangka RM100 offer yang diberi.... banyak kot... klau aku dapat la menang ..... hmm.... mmg aku simpan wat kawin kot... hahaha.... mrepek jer kejer.... x der la..... klau dapat.... aku fikir nk blanja geng2 ngan adik beradik aku kat U aku ni..... skali skala blanja mmber .... apa salahnyer.... org berbudi ... kita berbahasa.... org dah bagi..... kiter belanja.... hahaha..... ooo tkan jer banner atas tu klau nk link host competiton nie yer .... luper mention..... k last gambar hitam putih nyer lak



well .... ni dier gmbr nyer..... apa yg cool sgt gmbar ni..... hmm.....tah.... aku sndri pon x tau cool tu cmner..... yg konfem.... ni la gmbar aku time dinner course aku.....n aku kna pakai pakaian kampung....... so tu la pakaian nyer.......anyway muker aku jadi cmtu sbb aku tergigit cili padi yang mmber aku sangkut kat sate aku makan..... sengal2...... padan la dier hulur kat aku free2 jer...... lagi best...... aku pass excident time tu.... nak gigit punya la susah..... mmg kaw2 aku terkena.....zzzzz.......well..... ni la gmbar "cool" ...... kot.... hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...