tinggalkan Link di Kedai Kopi

Aku sedar aku siapa

well kepala aku terhantuk skit bila aku baca satu artikel kat internet nie..... sori la kwn2 blogger aku rase aku x nk kongsi web nie nyer link.... bukan aper .... aku takut bnda2 yang ditulis leh menyebabkan ganguan emosi yang serius pada korang..... boleh kater web nie cam motivasi tp aku strongly advice x yah la bacer klau x sedia..... klau korg nk sgt2.... coment la.... nnti kau post link tu kat korg.... dah2... balik pada cter aku.... aku baca artikel kat part relation, attitude ngan self of you.... so nie aku tulis la aper bnda yang aku rase sangkut2 sgt kat kepala tengkorak aku....

lpas baca artikel2 yang ada.... aku baru sedar sebenarnya aku seorang yang sangat demanding dalam relationship.... aku nk sume bnda ikut jalan atau plan yang aku tetap... contoh klau aku call org.... aku nk org tu angkat.... x der alasan x boleh..... bapak aa.... x leh bla... dalam attitude lak.... dikatakan aku seorang yang optimis n always move on but hiprokrit.... aku rase mungkin btol gak sbb aku bnyk gelak.... tp byk lg bnda yang aku rase aku tipu kat diri aku sndri.... last pasal self of you.... dier label aku sbgai full of lies...... mungkin btol tp aku bg konkusi aku cmni

aku ngaku kdg2 aku mmg demanding.....sehingga aku rase ada jer mmber mluat ngan aku.... bile fikir balik.... ada gak budak pompuan nie aku slalu chatting tp skang dah senyap.... mungkin aku nie mmg demanding bab tu smpai budak tu pon rase x beraper bahagia..... x patut aku kacau dier.... sori.... sori sgt2.... tp mugkin sbb aku nyer urge tuk relation yang wat aku cmtu.... oh well.... dier pon bnyk pilhan .... aku rase aku ni cumer kawan jer la kat hati dier .... x lebih dari tu.... padan muker ko apexd demending sgt....hahaha..... attitude... aku ngaku hiprokit mmg ada.... tp atleast aku ngaku aku mmg ada perangai tu n aku gembira sbb bnda2 hoiprokit nie yg membantu aku smpai skang.... last pasal lier.... mmg aku penipu..... aku menipu tentang kesusahan hidup aku dgn kater aku sng free n mobile... aku x nk org tau pedih sakit luke yang aku dpat slama bper tahun aku hidup sebgai pelajar, anak dan kwn.... ego lelaki aku kater jgn harap aku nk bagitau sume bnda yang aku lalui untuk simpati n aku lebih rela menipu.....

tp in de end sume aku buat ada kebaikan..... aku kini jauh lebih matang dalam berfikir walaupon perangai cam budak2 n lebih memahami erti kehidupan.... tima kasih wahai webpage n tima kasih blogger sbb bg aku peluang untuk berkata

2 comments:

EkaWeird said...

cm sedih je bunyi nye... hepi2 slalu yeeee. kadang2 hipokrit tu perlu gak.. nanti kang owg ckp kte menagih simpati lak. asyik sedih je. so.. kte enjoy tis life slagi kte idup. bak kte Pn.Faridah, bykkan wat ibadah supaya jiwa jadi lebih tenang.. ^_^

apexD said...

btol2..... tp last..... biase la macam mana burn cakap.... klau kiter x pandai menilai diri kiter... apatah lag org yang menilai ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...