tinggalkan Link di Kedai Kopi

Kokoro (hearts)

korg mungkin x tau sgt pasal video cmni.... tp x per la aku terangkan sbb aku yakin mereka yang ada sbagai blogger mmg minat kat video2 animation cmni...... k video ni adalah adalah hasil seni tangan budak2 komputer ... dari jepun kot x tau la..... tp yg aku sure bnda nie mmg best.... penyanyi bg lagu nie adalah kagami rin..... salah satu character vocaloid yang aku skang mmg sgap dengar lagu dorg yang dah cecah 11 juta.... ooo.... luper vocaloid nie korg leh baca faqs dorg kat internet.... berlambak info korg leh tau..... simple kater ...vocaloid ni adalah penyanyi tp suara dorg ni adalah ubahsuai gune sound synchronizing.... dah dah... masuk pasal video nie lak...

aku ske giler2 kat video ni sbb mmg best..... jujur aku menangis kot bile baca lyric lagu...tambah lagi ngan msg dari video ni..... bpak best......best..... best......

anyway.... pasal msg dier lak..... nobody wants to be lonely.... and hearts(kokoro) is something that is big and beautiful in this life..... (nie dari apa aku rase yer)



klau korg x dpt bacer video nie... korg tekan link ni....
nk download.... leh jer nah link dier

http://www.megaupload.com/?d=9CAGKP19
http://rapidshare.com/files/274913738...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...