tinggalkan Link di Kedai Kopi

knper ngan aku nie.....


dah berapa hari brlalu..... still aku cmni gak..... apsal tah hati aku x tenteram..... aku x tau la.... apa yang silap..... nk kater kejer.... major dah aku wat.......nk siap pon.... study.... mmg x study.... mlas.... duit.... rase2 ada la lg RM1oo kat akaun.... ckup la makan .... hutang..... hm.... x bnyk kot.... sem depan sume tu aku lunaskan...... lesen.... minggu nie amali..... minggu depan 'L'......(yeah~~) ok jer ...... PC.... mmg aku x balik KL lagi so.... x der la....... motor..... dah elok..... x der masalah dah....... makan.... ckup.... lebih lagi...... tdo..... mmg mlas..... x der la kot......mmber..... x der lak yang wat hal...... kira beres kot..... pompuan....... aku dah x der sper2 dah...... yang aku lock pon...... makin2 aku tambah rantai tuk lock .....

byk bnda aku wat.... nk lupekan bnyk bnda cam
kerja...... masalah......... hubungan.... perasaan.......... tp still... setelah aku wat..... aku rase cam kosong jer...... aku siap borak ngan kawan baik aku setelah sekian lamer kitorng x tegur...... x jangka gak dier nk kuar jumper aku........ walaupon dier mmg slalu gak ngan aku....... n dier kater truskan jer hidup ko cam biase..... sng gak ko ckp....zzzz......

word is only word..... but deep inside who knows.......
it hurts when u say something u dont mean it.... hold the pain...... sacrifice....

ayat2 nie selalu gak terpintas kblakangan nie.... x tau la knper..... mmber aku nyer pndai la kot....... sjer la tu nk ingatkan aku supaya be honest dgn aper a rase.... tp aku x mampu la .... sori la bro..... aku x nk sbb kehendak hati aku.... org lain lak yang susah.... biarlah bahagia tuk dorg..... aku ni saper jer pon...... tp tanks gak sebab ada ngan aku time pergi ke
Gedenkstattel..... dah lame giler x g...... last aku ingat aku g pon...... mase aku down...... dah lamer kot..... anyway...... tanks sbb support aku jumper mmber kiter tu....... although kiter gaduh ngan mcm2 bnda tp...... in de end..... korg x penah jauh dari aku.....hahahaha.....ksian korg......well.... dah 3 kali aku g tmpat tu .... klau rakan2 blogger nk tau....... sorila... tmpat nie secret aku...hahahaha....... korg cari la sndri klau nk sgt....... anyway..... 1st time aku g tmpat pasal memori ngan biskut ROCKY ( biskut cm rokok tu.... aku skew strawbery.....hahaha)....... 2nd.... masa aku down aritu yang waktu tu emosi aku bpak terganggu...... n 3rd.... baru2 nie..... well.... x tau la reason yang sesuai.... tp aku g gak.... hahaha..... dah la.... merapu jer..... tp blog ni la aku tulis diary ngan kongsi cter.... well.... tu jer kot.... cau~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...