tinggalkan Link di Kedai Kopi

mimpi ku bertambah pelik lagi....

adoi.... giler la ...... kebelakangan nie.... hidup aku tambah2 plik..... aritu aku cter kena kacau dalam mimpi aku.... tp kali nie aku tukar ..... cter kali ni lagi2 plik..... aku bukan kena kacau cume...........aaaaa~~~aku cter la........ apa bnda yang berlaku .......bermulanya kisah mimpi ku ini adalah pada satu malam beberapa hari lpas...... aku tido cm biase la diatas tilam beralas kain biru ditemani selimut tebal dan kipas ....... x berbaju cumer berseluar pendek..... (bilik aku panas....... kipas satu jer) dan ditemani laptop depan muker..... (aku tertido time tgok anime.... sengal2).... setelah skian lama .... tibalah aku di alam mimpi....... ketika mimpi itu bermula.... aku berada disebuah kampung...... tah x tau la nama kampung aper.... tp mmg best.... sebelah ngan sungai..... pastu dekat gak ngan laut.... jernih siot...... laut bapak biru...... macam mimpi jer.... ( tp mmg mimpi pon...zzzzz) anyway..... aku dalam mimpi tu bawak beg ..... rase cam baru jer masuk kampung tu..... pastu.... masa smpai ...... ada la org tua sambut aku..... penghulu kampung kot..... x sure.... tp lpas tegur2 ngan borak2.... .org tua tu pon bawak la aku ke sebuah rumah dalam kmpg tu.... dier kater aku leh duk situ.... ooooo sronok giler dapat umah free....... lega aku...... leh aku kasi mama ngan ayah rumah tuk dorg..... leh hidup same ngan kakak skali...... umah besar gler..... walaupon kayu..... hahaha (tp mimpi tetep mimpi T^T)..... n diteruskan cter.... aku hidup kat kampung tu dalam baper tahun..... n aku terjumpa la sorg anak gadis kampung ni ..... aku x penah kenal pon.... klau ada pon member2 kat kmpung aku jer cter pasal dier.... tp tu first time nmpak dier..... n direct aku jatuh cinta pandang pertama..... (cm cter drama melayu la plak) n aku dapat chance tegur dier masa satu malam ..... ada majlis mkn2 kat kampung tu...... so aku knal2 la skit pasal dier..... so trus citer..... aku mula la tau2 skit pasal gadis nie.... masalah dier..... hobby dier......perasaan dier..... perangai dier....... n pada satu hari... aku pon kater la perasaan aku.....(aku pon x ingat cmner kejadian nie berlaku..... tp aku mmg confess).... n time tu dier tolak aku..... well sdih gak kena reject T^T .....(nasib baik mimpi......huh) ...... anyway.... lpas bahagian ni,.... mimpi aku berterabur jap..... n sedar2 aku ke mase dpan ..... aku akhirnya diterima (wohoo~~ tp mimpi T_T)..... so hubungan ni aku cuber la nk rapat lagi...... n everything change.... kampung jadi asap termasuk la awek tu.... pergh..... serius cm dorg jadi hantu cter HARRY POTTER yang warna putih tu........ (aku ckp kat korg .... baik giler effect dalam mimpi tu) ..... n later on aku terjaga....... aku terpinga2 jap..... laptop pon masih nyala.... anime dah stop...... hmmm...... pas skejap... aku pon lentok balik..... time pagi tu.... baru aku ingat mimpi aku..... apa yang jadi...... sume tu la.... anyway ..... pasal mimpi nie........ada gak bnda yang plik n yang klaka.... antaranya
  1. sume org ckp BI dalam kmpung ..... termasuklah aku..... (tp mmg aku power ckp BI.... x derla problem..... hahaha)
  2. ada kejadian yang btol2 berlaku kat hidup aku berulang dalam mimpi....... ( huh.... knper la ko ulang balik.....zzz)
  3. pompuan tu apsal la dier.... spe kah dier..... x leh gtau.... ceit~~ ( knper la bnda nie mimpi T^T)
  4. org kampung......muker dorg.......apsal lak la ada muker budak2 UMP nie..... plik giler..... x leh bla.... mmber aku BOBOS anak penghulu kampung...... zzz...... yang lain cam -HASSAN ABU , (DIP) -HADI IQBAL FARID (DEG)......
  5. cmner lak la aku leh ingat detail giler pasal mimpi kali nie......(biase aku ingat pon skit jer... tp nie hampir sume.......zzzzzz)
ok tu la antara bnda2 yang jadi...... setelah skian lame....... aku pkir la naper jadi mimpi nie.....n last2 baru aku ingat.... malam tu aku tido ... aku dengar lagu n aku pakai la earphone ......... n x silap aku layan lagu BEAT CRUSADERS= Ghost and dalam lagu tu ...... chorus dier ulang2

"IM IN LOVE WITH A GHOST , SUCH A BEAUTIFUL THING IN MY WORLD"

siot....patut la aku mimpi bercinta ngan hantu......sengal...... anyway..... bile aku pkir balik..... skang nie pon.... aku mmg bercinta ngan hantu...... hahahaha..... yer la mana x nyer.... cume dpat fikir bayangan.... yang btol..... mmg x dpt .... xkan dpt kot ...entah la........hahaha..... ksian aku........ hahaha........anyway lain kali x nk aku dgr lagu time tido.... takut lain lak jadinya......... lagi2 perasaan aku pon masuk jadi mimpi....... bahaya tu~~

4 comments:

Mashe said...

slalu gak mimpi bertemu sesowg... huhuhuh~

Nor Hafiz ApexD BlackBurn said...

org kater perasaan tempias ke mimpi

EkaWeird said...

menarik tul mimpi ni... haha!!

Nor Hafiz ApexD BlackBurn said...

menarik mmg..... x menarik sbb bnyk bnda btol....zzzz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...