tinggalkan Link di Kedai Kopi

Lagu lagi....

kepenatan...... serius penat .......... time2 study ni......macam2 genre aku selami dalam dunia muzik..... cari element2 ..... instrument.... macam2 lagi.... sampai ada kala.... pecah gak otak aku.... ngek..... tp x kesah la.... hasilnya berbaloi.... oooo..... aku wat lagi lagu ..... ske giler aku sebab hampir 1 bulan gak aku nk tulis lirik yang macam nie..... aku dah try masuk soundforge tp lom wat abis lagi.... bnyk sgt kejer keblakangan ni....?? so lagu nie aku x dpt finish kan dier nyer muzik.... software pon x ckup..... yer la... nk wat muzik kualiti kan...... so diteruskan cter.... genre aku sblom nie lbih kepada rebel ngan memori..... so kali ni aku wat pasal cinta tp berkaitan ngan perjalanan hidup..... x tau la sdp ker x lirik.... tp bg aku..... pnat da kot wat.... muzik jer on the way.... go apexd


Title : Sebuah Janji

x ku lupa kenangan terindah
dari saat kita mula mengenali
dan kini hatiku mula menyintai
dengarkanlah
keluhan hatiku
yang mengaharapkan balasan cintamu
kerna diriku x mampu lagi menunggu

-------------------

bermula ketika satu masa dahulu
daku mula mendengar bisikan namamu
daku termenung
memikirkan siapakah dirimu
dan takdir menentukan hari itu pon tiba
setelah sekian lama akhirnya kita berjumpa
daku terpesona hatiku x mampu berkata

-------------------------
x ku lupa kenangan terindah
dari saat kita mula mengenali
dan kini hatiku mula menyintai
dengarkanlah
keluhan hatiku
yang mengaharapkan balasan cintamu
kerna diriku x mampu lagi menunggu
---------------------------

dan kemudian hari semakin berlalu
wajahmu makin tersemat dalam hatiku
mengertilah
aku tak mahu berpisah darimu
maka terciptalah janji antara kita
untuk bersama ke akhir selamanya
kerana inilah erti cinta

-------------------------
x ku lupa kenangan terindah
dari saat kita mula mengenali
dan kini hatiku mula menyintai
dengarkanlah
keluhan hatiku
yang mengaharapkan balasan cintamu
kerna diriku x mampu lagi menunggu
---------------------------

namun kini segalanya sudah berubah
janji kini hanyalah memori antara kita
kau terpaksa
meninggalkan diriku dan pergi buat selamanya

kan ku kenang
janji yang tercipta
sungguhpun aku kini bersendiri
melihatmu disebalik langit tinggi
x ku lupa
kenangan terindah
semasa kau masih disisi ini
sehinggalah tercipta sebuah janji

well tu jer.... pnat aku..... zzz....... ha~~~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...