tinggalkan Link di Kedai Kopi

naik motor pon BLUSHING ???


err..... aaa~~~.....grrrrrr~~~~ huh........ rrrr~~~~oooooooo............ha~~.... lega...... sori rakan2...... memori terkena shock skit....... hahaha...... kk x perlu den buang masa......... pasal post lak..... kali ini den nk cter kat korg satu kejadian yg berlaku kat den baru2 nie........ mmg x dpt dilupakan....... serius x dapat lupa......... kejadian pada malam itu....... err~~~~..........(khayal n blushing)....... SNAP!!!....... oooo sori.... hahaha.... masuk mimpi..... haha.... (gembira sgt la tu..... haiz) k k........den nk cter dah nie.... kisah nyer bermula begini..... den dapat call dari mmber baik den hasanRasta ........ dier ajak kuar makan mlm...... n den pon kater alrite la........so klau 2 org x best la plak kuar makan....... so den ajak la lagi sowg mmber baik den..... acoi...... so inilah plan asal 3 org..... tp sume tu tukar time hasan dtg umah den....... dier kater ika ikut..... AAAAAAAA~~~~~ masa tu den tanya..... dier nk naik aper.... n slamba badak nyer... hasan jawab ..... naik motor la.. .... x la seslamba badak sgt.... tp hasan mmg badak pon..... badak air lak tu...... hahaha..... time tu aku jd high kjap,.... motor mana lak dier nk naik.... so den pon habaq kat hassan,,, call abu..... kawan kitorang sng skit ..... tp tah cmner dier x dpt dtg so in de end ..... bertolak la kami bertiga .... apexd,hasan, achoi..... mengambik ika.... time ktorg smpai.,..... ika pon konfius nk naik motor mana..... klau aku...... baik naik ngan acoi..... elok....... aku x leh.... lesen x siap..... si hasan lak motor x der lampu.... bahaya la plak..... n setelah pasrah memilih...... dier naik ngan acoi...... hahahaha...... huray~~...... (agk cilakak time tu hasan glak2 kan aku..... dier tau la apsal.... cilakak nyer hassan hahaha......) ..... d truskan cter... kitorang smpai la kat kdai makan pintu 6 (gelaran hassan bg)..... and ktorang mkn la..... tp x ku jangka.... aritu ada org kelaparan....... cik ika kiter...... makan smpai 2 pinggan..... uh..... den pon kalah..... nk membesar kot..... huhuh.... x nk komen bab nie..... silap2 melayang lak otak den pkir bnda lain....zzzz ...... tp korg tau.... yg aku sdih sgt2 nyer adalah makanan penutup aku.... kentang goreng ....... dipau oleh si badak hassan.... dier kater mintak skit tp dier telan smpai abis..... huhuhuhu........ kecewa2..... n yg lg sdih nyer...... ika offer kentang pas aku abis telan air....... huhuhu.... (untuk pengetahuan umum.... aku x kan tambah makan klau air aku abis).... rugi2..... so tu la citer time makan...... time nk balik tu yang jd cter utama post nie..... acoi x nk bwk ika.... sbb dier kater ada mmber2 time ktorang nk balik .... so dier x nk la dorg wat cter.... hasan awl2 lari.... so nk x nk aku la bwak dier....... n time ni la cter ngok dan ngoi bermula...... sbb nyer ....

AKU X PENAH BAWAK POMPUAN NAIK MOTOR SEUMUR HIDUP AKU!!!!!!
(kecuali kakak mama ngan sepupu pompuan)

so nervous punyer la tinggi.... blushing punyer la..... maximum.......aaaa~~~ hasan siap ngutuk lagi aku..... tu la virgin katakan...... ngok nyer hasan.... klau dah muslim.....knfem la virgin melainkan mereka yang x mahu jaga ......... so time die naik jer..... aku nyer gelepor x terkata......grrrr...... tp sebab x nk wat dier takut.... aku wat cm biase jer la....... still..... dalam hati... cm2 bnda melayang...... so truskan cter..... aku pon bawak la dier balik...... motor pon laju 60 -80 jer.... x nk bwk laju2.... ksian ika..... so sepanjang perjalanan aku drive....... ika tarik la baju aku skit....... safety measure tp jujur aku takut gak dier tarik2..... takut dari tarik jd tercubit..... meloncat aku time bawak...... (aku ni penggeli sbenarnya n paling lega xde pluk2 cm budak skang gatal.......klau ada la terjadi...... konfem aku on the spot KO...... overblushing..........heheh ) n time driving ada la 2 bnda yang slalu pusing kuar masuk kat kpala tengkorak aku.....

1. bawak elok2 ..........anak org
2. jgn brek ngejut........(ni mmg budak2 laki ske wat... korg fhm2 la knper)
3. awek org....... jaga skit......... T^T

tp aku x jngka la plak..... time aku malu2 blushing ..... moto aku pon ikut same ...... mana x nyer..... time aku tukar gear tinggi........... dier g nyer gear rendah.... ika yang kat blakang aku pon aper lagi...... meloncat kedepan la jawabnyer......... nasib baik dier masuk silat.... so die tahan gune tgn dier tolak badan aku yang kecik n x tough nie.......... ngoi ngoi .......tp btol la org ckp.... perangai moto pon ikut tuan dier ....hahahaha...... motor aku nyer blushing smpai aku press pon x nk laju...... sengal .... hahaha..... tp in de end ika slamat smpai kehostel n aku berjaya hantar dgn elok.... x wat masalah...... so ni la cter nyer....... x der la best pon....... tp sjer jer nk tulis kat blog..... masuk salah satu memori aku........ tp bahagian mana .... tah~~....

p/s = knaper la x der keter sewa time tu..... kan sng...... haiz

4 comments:

call_me_fyna said...

kalau sewa kerete nnt kene saman lagi...

EkaWeird said...

opsss.. tu pun nk cter.. ika pulak yg jd malu.. by the way.. thanks..

Nor Hafiz ApexD BlackBurn said...

oi.... driver lagi malu kot..... x penah2 di buat......

Anonymous said...

lek suda....standard lh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...